عنوان:
تعداد بازدید : 14883
عدم اعتیاد به دخانیات و سیگار و مواد مخدر
  تاریخ: 1389/04/14
  منبع: اداره کل فنی و امور کارگزاران
  خلاصه: درصورت مشاهده یا گزارش مبنی بر اعتیاد به دخانیات و سیگار یا حمل مواد مخدر توسط عوامل اجرایی، علاوه بر عامل، مدیر معرفی کننده نیز در لیست معاف از همکاری با سازمان حج و زیارت قرار خواهند گرفت.
 
  متن:

بر اساس دستوری که از سوی ریاست محترم سازمان حج و زیارت به دفاتر حج و زیارت استانها ابلاغ شده تاکید گردیده است در انتخاب عوامل اجرایی از جهت عدم اعتیاد به دخانیات و سیگار و موادمخدر دقت ویژه به عمل آید.

در متن بخشنامه چنین آمده است:

1- چنانچه عوامل معرفی شده در مبادی مبدأ یا مقصد و اقامت با مشاهده یا گزارش مبنی بر اعتیاد به دخانیات و سیگار یا حمل موادمخدر اقدام نموده باشد، علاوه بر معافیت عامل، مدیر معرفی کننده وی نیز در فهرست معاف قرار خواهد گرفت، بدیهی است مدیران محترم کاروانهای حج، عمره و عتبات و آشپزخانه­های متمرکز در معرفی عوامل خود با شناختی که از نیروهای خدماتی و اجرایی خود دارند از معرفی افراد با خصوصیات یاد شده جداً خودداری خواهند نمود

2- چنانچه مدیران و معاونین راهنمای عمره یا عتبات و سوریه با خصوصیات یادشده از طرف دفتر زیارتی معرفی شوند، علاوه بر قرار گرفتن عامل در فهرست معاف، دفتر زیارتی نیز به مدت سه ماه تعلیق خواهد شد. لذا مدیران عامل دفاتر زیارتی در معرفی مدیران و معاونین کارگزار خود دقت لازم را خواهند نمود.

3- چنانچه در مبادی خروجی (فرودگاهی مبدأ) و مبادی ورودی (فرودگاههای مقصد) از زائران کاروان موادمخدر کشف شود، مدیر و معاون کاروان حداقل به مدت یک سال در فهرست معاف قرار خواهند گرفت، لذا لازم است مدیران و معاونان حج، عمره، عتبات و سوریه در جلسات توجیهی قبل از سفر تذکرات لازم را به زائران داده و موارد مشکوک را کتباً و شفاهاً به دفتر حج و زیارت و نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه اطلاع دهند.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 4
تعداد کل کاربران آنلاین : 46