صفحه اصلی صفحه شخصی آرشیو اخبار آرشیو دستورالعمل ها دفاتر فعال زیارتی
 
متن
 
  عنوان: اطلاعیه شماره شش سامانه فَهداک
  تاریخ: 1390/07/16
  منبع: اداره کل امور عتبات عالیات عراق
  خلاصه:
 
  متن:

اطلاعیه شماره شش سامانه فَهداک(http://fahdak.ir)

 

پیرو اطلاعیه های قبلی(موجود در سامانه جامع کارگزاران) ضمن قدردانی از همه دفاتر خدمات زیارتی که به مفاد اطلاعیه ها عمل نموده و فرم های ارزیابی را از سامانه فَهداک دریافت و  به مدیر  راهنمای  خود   تحویل  داده اند، با توجه به ضرورت ارزیابی خدمات ارائه شده در مسیر کربلا تا کاظمین و سامرا موارد زیر تأکید می گردد:

            1 – بمنظور ارزیابی خدمات ارائه شده در مسیر کربلا تا سامرا و کاظمین فرمی با همین عنوان طراحی و از تاریخ 10/8/90 در سامانه فهداک قابل دریافت می باشد. دفاتر خدمات زیارتی برای اعزام های 10/8/90 به بعد می بایست این فرم را نیز از سامانه دریافت و به مدیران راهنما تحویل دهند. مدیران راهنما پس از خروج از کربلا و ورود به کاظمین در فرصتی مناسب و قبل از خروج از کاظمین به دفتر نمایندگی سازمان در کاظمین مراجعه و فرم خود را تحویل خواهند داد.

            2 – مجدداً رعایت زمان و مکان تحویل فرم های ارزیابی طبق راهنمای موجود مورد تأکید قرار می گیرد.

            3 – با توجه به اصلاح و تکمیل تدریجی فرم های ارزیابی در حوزه های مختلف، این فرم ها یک هفته قبل از اعزام کاروان حتماً از سامانه دریافت گردد و از کپی نمودن فرم های قبلی خودداری گردد.

            4 – بعضی از مدیران راهنما در هنگام بازگشت به ایران فرم های شماره دو(مسیر کاظمین/بغداد تا مرز)، سه – الف(ارزیابی هتل کاظمین/بغداد) و هشت(ارزیابی زائر از خدمات داخل عراق) را به همکاران مستقر در مرز تحویل نمی دهند. لطفاً مسولان دفاتر خدمات زیارتی به مدیران راهنما تذکر لازم را بدهند.

            5 – با توجه به ضرورت ارزیابی صحیح از خدمات ارائه شده در هتل شهرهای نجف و کربلا، زمان تحویل فرم شماره سه – الف روز آخر اقامت در این شهرها در نظر گرفته شده است. برای تحقق این مهم مدیران راهنما این فرم را حتما در روز آخر اقامت به دفتر نمایندگی سازمان مستقر در این شهرها تحویل دهند.

6 – مدیر راهنما حداکثر 72 ساعت پس از بازگشت از سفر مندرجات گزارش سفر را در سامانه ثبت و اصل آن را به شرکت مرکزی استان تحویل دهد. شرکت مرکزی نیز پس از کنترل ثبت گزارش در سامانه اقدامات بعدی را انجام خواهد داد.

7 – با توجه به راه اندازی امکان ارسال و دریافت پیام از طریق سامانه پس از رویت پیام دریافتی آن را انتخاب نموده و گزینه "رویت شد" را کلیک نمایید. در صورت تشخیص می توانید مجددا با انتخاب پیام مورد نشر آن را بایگانی نمایید.

8 – در آینده نزدیک با تمهیداتی که در نرم افزار جامع ثبت نام صورت خواهد گرفت، حق الزحمه مدیر راهنما در صورت انجام وظایف خود در حوزه سامانه فهداک و پس از تأیید این سامانه قابل پرداخت خواهد بود. ضمناً با هماهنگی صورت گرفته با دفاتر حج و زیارت استان ها و شهرستان ها، سابقه سفر مدیر راهنما پس از تأیید این سامانه ثبت قطعی خواهد شد.

9 – چنانچه به مفاد اطلاعیه های صادره بطور دقیق عمل نموده و همچنان در اخذ فرم های ارزیابی، ثبت گزارش سفر مدیر راهنما و . . . با اشکالی مواجه هستید با شماره های 64512673-021 تماس حاصل نمایید.

بدیهی است عدم اجرای مفاد اطلاعیه در سوابق مدیر راهنما و دفتر خدمات زیارتی درج خواهد شد.

 

(رونوشتی از این اطلاعیه به مدیر راهنما تحویل داده شود.)