عنوان فراخوان: مدیر هتل عمره 1402 (ارتقا)
تاریخ شروع فراخوان: 1402/07/29
تاریخ پایان فراخوان: 1403/02/19
شرایط شرکت در فراخوان:

آندسته از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت ثابت هتل عمره سال 1402 (طرح ارتقا) می باشند می بایست در فراخوان حاضر شرکت نموده و درخواست خود را ثبت نمایند؛ با توجه به اینکه سازمان حج زیارت بر اساس درخواست متقاضیان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط برای هر دوره برنامه ریزی می نماید لذا ضرورت دارد در انتخاب دوره مورد نظر دقت لازم را مبذول فرمایید.

زمان تقریبی شروع دوره های اعزام به شرح ذیل می باشد:
دوره اول    : 
دوره دوم   : 
دوره سوم : 
                                                                                                            
           
 بديهي است شرکت در اين فراخوان صرفا به منظور شناسایی و ثبت درخواست همکاری در سمت های مورد احراز است و هیچ گونه تعهدي براي انتخاب متقاضي بعنوان مدير ثابت هتل عمره سال 1402نمي باشد و ليکن سازمان حج و زيارت از بين شرکت کنندگان واجد شرايط که در کلیه استعلامات به عمل آمده نيز قبول شده اند، نسبت به انتخاب مديران ثابت هتل اقدام خواهد نمود. لازم به ذکر است متقاضيان محترم مي بايست از همين طريق پيگير وضعيت خود باشند.


الف: شرايط عمومي

1
- داشتن تابعیّت کشور جمهوری اسلامی ایران.
 -2
اعتقاد و التزام به ‏قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
 3
-اعتقاد و التزام به ‏دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، و اصل ولایت مطلقه ‏ی فقیه.
4
-برخورداری از حُسن شهرت، اخلاق حسنه، خوش ‏رفتاری، امانت‏ داری و سعه ‏ی صدر.
5
-نداشتن سوء پیشینه‏ ی کیفری (به ‏تشخیص مراجع ذی‏ صلاح.(
6
-عدم اشتهار به ‏فساد اخلاقی.
7
-عدم وابستگی به‏ گروهک ‏ها، جریان های ضدّانقلاب، فرقه ‏ها و نحله ‏های انحرافی.
8
-برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، و نداشتن هیچ‏ گونه معلولیّت موثّر.
9
-عدم استعمال موادّ مخدّر، داروهای روان‏ گردان و دخانیات.
-10
تاهّل (داشتن همسر دایمی و رسمی.(
11
-داشتن کارت پایان خدمت، و یا معافیّت از خدمت نظام وظیفه.
12
-عدم اشتغال در مشاغلی که تصدّی آن‏ها مانع ایفای نقش و انجام تعهّدات و مسوولیّت‏ های مربوطه می‏ شود. این مشاغل، عبارتند از:
   
الف) روحانیّون، قضات، نمایندگان مجلس، وزرا و معاونین آن‏ها، استانداران و معاونین استاندار، فرمانداران و شهرداران مراکز استان‏ها، مدیران کل و مشاغل هم‏تراز آن و سطوح بالاتر.
        
تبصره: درخواست آن دسته از افرادی که قبل از انتصاب در مشاغل یادشده سابقه قبلی مدیریت کاروان حج تمتع و عمره با ارزشیابی عملکرد مطلوب داشته ­اند، در صورت ارائه ­ی موافقت
                    مقام مسئول مربوطه و
تایید مدیریت حج و زیارت استان، در کمیته مربوطه بررسی و با لحاظ مسئولیت متقاضی مبنی بر عدم ایجاد خلل در اداره امور کاروان، تصمیم گیری خواهد شد.
  
ب)کارمندان سازمان حجّ  و  زیارت و حوزه‏ ی نمایندگی ولیّ فقیه در امور حجّ و  زیارت (مستخدم رسمی، پیمانی و یا قراردادی) بجز سمت هایی که سازمان اعلام می­ نماید.
  
ج) بکارگیری کارکنان نیروهای مسلح صرفا با رعایت دستورالعمل شماره 225/4/110/ حج ­و زیارت مورخ 27/11/ 95 ستاد کل نیروهای مسلح مجاز است.
13
- پرهیز جدّی از ابراز و اعمال تمایلات سیاسی، باندی و جناحی ودر زمان تصدّی مسوولیّت‏ ها و ایفای نقش و انجام تعهّدات و وظایف.
14
- جزو افراد معاف از خدمت سازمان حجّ و زیارت نباشد.
15
- شرکت در فراخوان های مرتبط با عوامل اجرایی عمره مفرده مطابق دستورالعمل ابلاغی.

ب: ضوابط اختصاصي
عدم دوری از فعالیت های زیارتی:
     
حداقل در هشت سال گذشته یک سفر سابقه اجرایی در زمینه عتبات عالیات داشته باشد.
شرط سابقه زیارتی مدیر ارتقا هتل عمره
:
      دو سفر معاون کاروان حج تمتع.
     
یک سفر معاون ثابت هتل عمره + یک سفر اجرایی موثر حج
     
یک سفر معاون ثابت هتل عمره + دو سفر سابقه اجرایی موثر عمره مفرده.
     
یک سفر معاون ثابت هتل عمره + سه سفر مدیر هتل یا مجموعه عتبات عالیات.
     
دو سفر معاون یا معاون استقبال هتل عمره.
شرط مدرک تحصیلی مدیر ارتقا عمره:
     
مدرک تحصیلی حدّاقل لیسانس (ترجیحاً رشته‏های مرتبط با مدیریّت امور حجّ و زیارت، مدیریّت، هتلداری، جهانگردی، معارف اسلامی و...).

        
تبصره1:  افراد دارای مدرک فنی و حرفه ای هتلداری یا خانه داری یا حداقل یک سال سابقه اشتغال به عنوان عوامل هتل در هتل و مراکز اقامتی هستند در اولویت انتخاب قرار می گیرند.
        
تبصره2: مدرک تحصیلی کاردانی امور حجّ و زیارت نیز قابل پذیرش است.
شرط سن مدیر ارتقا عمره:
داشتن حدّاقل 25 و حدّاکثر 55 سال سن.
        
تبصره1: برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس امور حجّ و زیارت، حدّاکثر سن 58 سال قابل پذیرش است.
        
تبصره2: برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم امور حجّ و زیارت، حدّاکثر سن 57 سال قابل پذیرش است.
        
تبصره3: برای افرادی که سابقه ایثارگری دارند، حدّاکثر سن تا 57 سال قابل پذیرش است.
        
تبصره4: برای افرادی که سابقه اجرایی عتبات عالیات از ابتدای سال 1398 با ارزشیابی عملکرد مطلوب دارند، به ازای هر سه سفر از تخفیف یک سال سن بالاتر بهره مند می شوند و
                       حداکثر تا 58 سال قابل قبول است
.


د: استعلامات

پس از شرکت متقاضي در فراخوان شرايط وي بررسي و در صورت تائيد شرايط وارد مرحله استعلامات مي شود.
واحدهاي استعلامي براي مديريت ثابت هتل هاي عمره سال 1402 عبارتند از:
   1- اولین واحد استعلامی واحد ارزشیابی است.
   2- دومین واحد استعلامی حراست است.
   3- سومین واحد استعلامی واحد آموزش است.
   4- چهارمین واحد استعلامی دفتر حج و زیارت استان است.
   5- پنجمین واحد استعلامی نیز واحد مصاحبه استانی است.


راهنمای شرکت در فراخوان:


 1- ورود به صفحه ی شخصی:
ابتدا کاربر می بایست با استفاده از کدملی و گذرواژه ی اختصاصی خود وارد سامانه شود.
 2- انتخاب فراخوان: پس از ورود به سامانه (دراین حالت کاربر در صفحه ی شخصی قرار دارد) با کلیک بر روی آرم سازمان حج و زیارت، وارد صفحه ی اصلی سامانه شده و در قسمت فراخوانها، فراخوان مدیر هتل عمره 94 - 93 را انتخاب نماید.
 3- ثبت نام اولیه: پس از انتخاب فراخوان وارد صفحه ی ثبت نام اولیه شده و پس از مطالعه ی اطلاعات مربوط به آن فراخوان، بر روی گزینه ی "شرایط را قبول دارم" کلیک و سپس دکمه ی "تایید" را انتخاب نماید.

 4- تکمیل اطلاعات اختصاصی: پس از انتخاب کلید "تایید" وارد این صفحه شده و کاربر می بایست اطلاعات درخواستی را باتوجه به توضیحات داده شده تکمیل و ثبت نماید.
 5- بررسی شرایط: پس از انتخاب کلید "ثبت"، سیستم شرایط متقاضی را با دستورالعمل مربوطه تطبیق داده و در صورتیکه نتایج کلیه ی شرایط تایید بود می بایست با استفاده از کلید "ادامه" وارد مرحله ی استعلامات شود؛ و درصورتیکه دریکی از شرایط رد شود به منزله ی غیرواجد شرایط بودن متقاضی بوده و قادر به ادامه فرایند نخواهد بود.
 6- استعلامات: در این مرحله از واحدهای مربوطه استعلام به عمل خواهد آمد و چنانچه پاسخ استعلامات مثبت باشد وارد مرحله ی بعد (تخصیص هتل) خواهد شد و درصورتیکه پاسخ یکی از واحدهای استعلامی منفی باشد نتیجه استعلامات متقاضی رد و وارد مرحله ی تخصیص هتل نخواهد شد.
 7- تخصیص هتل: کلیه ی متقاضیانی که 6 مرحله ی قبل را با موفقیت سپری نمایند در لیست افراد واجد شرایط مدیریت هتل عمره سال 1402 قرار خواهند گرفت، و از آنجا که معمولا تعداد متقاضیان واجد شرایط بیشتر از تعداد مورد نیاز می باشد، سازمان حج و زیارت از بین واجدین شرایط که در سوابق گذشته ی خود از عملکرد بهتری برخوردار بوده و توانمندتر می باشند انتخاب لازم را انجام خواهد داد.


اينجانب با آگاهي از شرايط فوق الذکر آمادگي کامل خود را براي مديريت ثابت هتل هاي عمره سال 1402 اعلام و در صورت انتخاب، ضمن انجام وظايف محوله از هيچ کوششي دريغ نخواهم کرد.

 


ثبت نام




تعداد افراد آنلاین سیستم : 31
تعداد کل کاربران آنلاین : 226