• تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه ی جامع کارگزاران
عنوان:
تعداد بازدید : 33337
تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه ی جامع کارگزاران
تاریخ: 1388/09/08
منبع: اداره کل امور کارگزاران
خلاصه: متقاضي مي­بايست با مراجعه به صفحه­ی ورود کاربران سامانه­ی جامع کارگزاران و انتخاب گزینه "ثبت نام" نسبت به ثبت اطلاعات صفحه­ی اطلاعات اصلی اقدام نماید

متن:
  1. متقاضي مي­بايست با مراجعه به صفحه­ی ورود کاربران سامانه­ی جامع کارگزاران و انتخاب گزینه "ثبت نام" نسبت به ثبت اطلاعات صفحه­ی اطلاعات اصلی اقدام نماید.

    توضیح: در صورتی­که قبلا اطلاعات متقاضی در سیستم ثبت شده باشد به محض ثبت کدملی، سامانه پیغام:

    «کدملی تکراری است، لطفا برای دریافت گذرواژه­ی خود با دفتر حج و زیارت استان هماهنگی فرمایید.»

    را نشان می­دهد و در اینصورت برای دریافت گذرواژه می­بایست به دفتر حج و زیارت استان محل سکونت مراجعه نماید. و پس از دریافت گذرواژه، وارد سامانه شده و نسبت به ویرایش و ثبت اطلاعات صحیح خود اقدام نماید.

     

  2. پس از ثبت اطلاعات این صفحه، می­بایست با استفاده از کد ملی و گذرواژه­ای که برای خود تعریف نموده­است و از قسمت ورود به صفحه شخصی وارد سامانه شود.

     

  3. پس از ورود به سامانه با انتخاب گزينه «مديريت اطلاعات اصلي» وارد صفحه­ی اطلاعات اصلي شده و نسبت به تکميل اطلاعات صفحات محل سکونت، سوابق شغلي، سوابق ايثارگري، اطلاعات و عکس گذرنامه، مهارت­ها و سوابق زيارتي اقدام و نهايتا عکس خود را در صفحه­ی تصاوير ارسال نمايد.

     

    توضيح 1: چنانچه متقاضی قبلا سابقه­ی زیارتی داشته­است، نسبت به ثبت کلیه­ی سوابق در صفحه­ی سوابق زيارتي، اقدام نماید. بعدا می­بایست مستندات سوابق را به دفتر حج و زیارت استان ارایه نماید.

    توضيح 2: عکس ارسالی مي­بايست در زمينه روشن و از کيفيت خوبي برخوردار بوده و فاقد حواشي اضافه، خط خوردگي و يا سوزن دوخت باشد و مربوط به شش ماه اخیر باشد.

     

  4. پس از تکميل اطلاعات و به منظور تایید اطلاعات ثبت شده، متقاضی با در دست داشتن اصل مدارک ذيل، به دفتر حج و زيارت استان محل سکونت خود مراجعه نمايد:

    1. شناسنامه.

    2. کارت ملي.

    3. مدرک تحصيلي.

    4. مدرك تائيد محل سكونت.

    5. اصل آخرين حكم كارگزيني براي شاغلين دولتي.

    6. اصل حكم برقراري حقوق بازنشستگي براي افراد بازنشسته.

    7. گواهي سوابق ايثارگري. ( 1- سابقه حضور در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل براساس گواهي نيروي مقاومت بسيج يا اداره عمليات وخدمات پرسنلي ستاد مشترك نيروهاي مسلح و يا اداره كل جهاد كشاورزي استان قابل قبول است.    2-  سوابق آزادگی، جانبازی و خانواده­ی شهید با ارایه­ی کارت ایثارگری یا گواهی معتبر صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران، قابل قبول است.)

    8.  كارت پايان خدمت و يا معافيت از خدمت.

    9.  گواهي و يا مستندات مربوط به آندسته از سوابق زيارتي که تائيد نشده اند.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 78
تعداد کل کاربران آنلاین : 336