• آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع
عنوان:
تعداد بازدید : 14372
آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع
تاریخ: 1396/11/11
منبع: اداره کل امور کارگزاران
خلاصه: در این آیین نامه نحوه شناسایی، انتخاب و بکارگماری مدیران و عوامل کاروان های حج تمتع و همچنین نحوه امتیازبندی مدیران کاروان ها و امتیازبندی متقاضیان ارتقاء به مسوولیت های بالاتر در کاروان حج تمتع تعیین شده است.

متن:

در این آیین نامه نحوه شناسایی، انتخاب و بکارگماری مدیران و عوامل کاروان های حج تمتع و همچنین نحوه امتیازبندی مدیران کاروان ها و امتیازبندی متقاضیان ارتقاء به مسوولیت های بالاتر در کاروان حج تمتع تعیین شده است.

در متن ابلاغ آیین نامه مذکور آمده است:   

ارائه خدمات مطلوب به زائران بیت­الله­الحرام و حرم شریف نبوی(ص) از اهداف مورد نظر سازمان می­باشد و تحقق این امر مهم منوط به شناسایی، انتخاب، توانمندسازی و بکارگماری افراد شایسته، متعهد و توانمند خواهد بود که در تعامل کامل با سازمان حج و زیارت و رعایت ضوابط و دستورالعمل­ها و انجام وظایف ابلاغی بتوانند ماموریت­های محوله را به نحو احسن به سرانجام مقصود برسانند. لذا با امعان نظر به نظام­نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، آیین­نامه اجرایی کاروان حج تمتع که با همفکری تعدادی از کارشناسان سازمان و دفاتر حج و زیارت استان­ها و کارگزاران دانشگاهی عرصه حج و زیارت تهیه و تنظیم شده است برای اجرا ابلاغ می­گردد.

انتظار دارد ضمن رعایت مفاد آن، علاوه بر شایسته گزینی، بر اصل نیروسازی و جانشین پروری در کلیه جایگاه­های مسوولیتی کاروان حج تمتع دقت لازم صورت پذیرد.

برای دریافت آیین نامه کاروان حج تمع از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 15
تعداد کل کاربران آنلاین : 81