عنوان:
تعداد بازدید : 10145
ارزیابی عملکرد مدیران و عوامل اجرایی عتبات عالیات عراق
  تاریخ: 1395/07/17
  منبع: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
  خلاصه: با توجه به اینکه منبعد ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی عتبات عالیات اعم از مدیران هتل، مدیران کاروان و ... انجام می شود، لازم است:
 
  متن:

با توجه به اینکه منبعد ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی عتبات عالیات اعم از مدیران هتل، مدیران کاروان و ... انجام می شود، لازم است:

کلیه مدیران راهنما از زمان اعزام و حداکثر تا دو روز بعد از زمان بازگشت به ایران با ورود به سامانه "سامفا" به آدرس http://samfa.haj.ir و با استفاده از نام کاربری (کدملی) و گذرواژه مورد استفاده در سامانه کارگزاران نسبت به پاسخگویی سوالات مربوطه و ارزیابی عملکرد مدیران ثابت هتل های محل اقامت خود اقدام فرمایند.

هم­چنین مدیران ثابت هتل می بایست در طول ماموریت خود در کشور عراق و قبل از بازگشت به ایران نسبت به ارزیابی عملکرد مدیران راهنما بوسیله سامانه فوق الذکر اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است همکاران بازرس و ارزشیاب مستقر در ستاد شهرهای کربلا، نجف و کاظمین آماده پاسخگویی به سوالات مربوطه و پیگیری اشکالات احتمالی اطلاعات سیستم می باشند.

بدیهی است در صورت عدم انجام این مهم توسط عوامل صدرالاشاره، از اعزام های بعدی ایشان ممانعت بعمل خواهد آمد و در نمره ارزشیابی مربوطه نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 18
تعداد کل کاربران آنلاین : 126