عنوان:
تعداد بازدید : 1945
دعوت به همکاری برای تالیف و تدوین کتاب آموزشی
  تاریخ: 1395/07/17
  منبع: واحد آموزش سازمان حج و زیارت
  خلاصه: از کلیه کارگزارانی که تمایل به همکاری و فعالیت در حوزه عتبات عالیات را دارند درخواست می­شود با تکمیل فرم مشارکت در تالیف و تدوین کتاب آموزشی که در کارتابل آنان در سامانه آموزش بارگذاری شده است مراتب آمادگی خود را در تدوین محتوای هر یک از دروس اعلام نمایند.
 
  متن:

آموزش و پژوهش در سازمان ها و نهادها به دلایل فراوان به عنوان ضرورتی انکارناپذیر پذیرفته شده است. رسيدن به اهداف و انجام مأموریت های سازمانی بستگي مستقیم به توانايي كاركنان و عوامل اجرایی در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. در این میان اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب مي‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط، بطور مؤثر فعاليت هايشان را ادامه داده و بركارآيي خود بيفزايند.

 از مهم ترین و رایج­ترین عوامل تحقق یادگیری موثر و پایدار در امر آموزش؛ کتب و منابع مکتوب آموزشی می­باشد و بدیهی است در صورت  وجود  محتوای آموزشی که براساس  سیاست ها و خط مشی های مورد نظر تدوین یافته، می توان به پیشرفت و رشد و بالندگی نیروهای تحت آموزش امیدوار بود.

در همین راستا واحد آموزش سازمان عناوین کتب مورد نیاز در حوزه عتبات عالیات را تهیه و در نظر دارد که در جهت تدوین و تولید محتوای آموزشی منطبق با نیازهای سازمان در عرصه های عملیات اجرایی، از کلیه کارگزاران صاحب نظر دعوت به همکاری نماید.

بدینوسیله از کلیه کارگزارانی که تمایل به همکاری و فعالیت در این حوزه را دارند درخواست می­شود با تکمیل فرم مشارکت در تالیف و تدوین کتاب آموزشی که در کارتابل آنان در سامانه آموزش بارگذاری شده است مراتب آمادگی خود را در تدوین محتوای هر یک از دروس اعلام نمایند.

بدیهی است پس از دریافت اطلاعات ثبتی توسط کارگزاران، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت.






تعداد افراد آنلاین سیستم : 2
تعداد کل کاربران آنلاین : 37