عنوان:
تعداد بازدید : 2254
اطلاعیه شماره یک روادید حج تمتع سال 96
  تاریخ: 1396/03/29
  منبع: اداره کل بودجه، تحول اداری و فناوری اطلاعات
  خلاصه: با توجه به دریافت روادید حج تمتع به صورت الکترونیکی از سامانه مسار، فرآیند ثبت ، بررسی، اصلاح و ارسال اطلاعات زائران در سامانه ثبت نام زائران حج تمتع (‏http:‏/‏/hajkarevan.haj.ir) و پرتال استان و همچنین الزامات اجرایی مدیران محترم کاروان ها به شرح پیوست اعلام می گردد.
 
  متن:

"اطلاعیه شماره یک روادید حج تمتع سال 96"

با توجه به دریافت روادید حج تمتع به صورت الکترونیکی از سامانه مسار، فرآیند ثبت ، بررسی، اصلاح و ارسال اطلاعات زائران در سامانه ثبت نام زائران حج تمتع (‏http:‏/‏/hajkarevan.haj.ir) و پرتال استان و همچنین الزامات اجرایی مدیران محترم کاروان ها به شرح پیوست اعلام می گردد.

          خواهشمند است مدیران محترم کاروانها و دفاتر حج و زیارت استان ها، اقدامات زیر را با قید فوریت انجام دهند.

          1 – مدیران محترم کاروان هایی که تا این تاریخ حداقل 90% ظرفیت کاروان آن ها تکمیل شده است، با لحاظ کردن اقدامات پیوست و با قید فوریت نسبت به ثبت، اصلاح، تکمیل و ارسال اطلاعات به استان اقدام نمایند. کاروان های مدینه قبل حداکثر تا تاریخ 31‏‏/3‏‏/96 و کاروان های مدینه بعد حداکثر تا تاریخ 4‏‏/4‏‏/96.

          2 – کاربران استانی پس از دریافت اطلاعات با لحاظ کردن اقدامات پیوست، با قید فوریت نسبت به کنترل و اصلاح اطلاعات کاروان های مدینه قبل حداکثر تا تاریخ 8‏‏/4‏‏/96 و اطلاعات کاروان های مدینه بعد حداکثر تا تاریخ 11‏‏/4‏‏/96 اقدام و بلافاصله اطلاعات کامل و قطعی به واحد روادید ارسال نمایند.

نکته مهم : از آن جا که در سال جاری اطلاعات ارسالی از استان در واحد روادید به هیچ عنوان کنترل نمی گردد، مسؤلیت صحت اطلاعات صرفاً با مدیران کاروان ها و مدیریت استان مربوطه می باشد، بنابراین تأکید مؤکد می گردد، مدیران استان ها پاسخگوی هرگونه مغایرت اطلاعات که احتمالاً منجر به بازگشت زائر از فرودگا های عربستان گردد، خواهند بود.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 35
تعداد کل کاربران آنلاین : 135