عنوان:
تعداد بازدید : 10709
اعلام اسامی مدیران کاروان های حج تمتع سال 1397
  تاریخ: 1396/10/10
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: اسامی افراد واجد شرایط مدیریت کاروان حج سال 1397 به دفاتر حج و زیارت استان ها اعلام شد تا نسبت به بررسی توانمندی و سلامت جسمی متقاضیان و سایر مراحل بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.
 
  متن:

کلیه افرادی که از سال 1389 سابقه مدیریت کاروان حج تمتع داشته اند در فراخوان مدیریت کاروان حج تمتع سال 1397 شرکت داده شده اند تا شرایط آنان بررسی و استعلامات لازم شامل: حراست، ارزشیابی و آموزش انجام شود.

با توجه به احراز شرایط صورت گرفته اسامی افراد واجد شرایط مدیریت کاروان حج تمتع سال 97 به دفاتر حج و زیارت استان ها اعلام گردید و هر یک از افراد می توانند از صفحه شخصی، وضعیت شرایط و استعلامات خود را مشاهده و پیگیری های لازم برای رفع نواقص احتمالی انجام دهند و ضمن پیگیری استعلامات انجام شده در صورتیکه در پاسخ استعلامات نواقصی اعلام  گردیده نسبت به رفع آن اقدام نمایند. همچنین توجه مدیران محترم را به نکات ذیل جلب می نماید:

  1. کلیه مدیرانی که اسامی آنان اعلام شده است، توسط دفاتر حج و زیارت استان ها فراخوان می شوند و در مواجهه­ی حضوری، توانمندی و سلامت جسمی آنان بررسی خواهد شد. بنا به تشخیص پزشک عضو کمیته، افراد باید آزمایشات مورد نیاز را نیز انجام دهند.

  2. انتظار دارد افراد محل سکونت و وضعیت اشتغال خود را در سامانه کارگزاران به روزرسانی نمایند.

  3. ترتیب انتخاب مدیران کاروان ها براساس امتیاز بندی خواهد بود که متعاقبا اعلام می شود، شاخص های مهم تاثیر گذار در امتیازبندی مدیران: ارزشیابی، دوره های آموزشی طی شده، سابقه اجرایی عتبات در سه سال گذشته، سوابق ایثارگری و تحصیلی و موارد دیگری که جزئیات آنان اعلام می گردد، خواهد بود. لذا مجددا تاکید می نماید مدیران محترم کاروان ها اطلاعات شخصی خود در سامانه کارگزاران را بررسی و عندالزوم و حداکثر تا تاریخ 19‏/10‏/96 به روز رسانی نمایند.

  4. با توجه به ابلاغ نظام نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت و اطلاع رسانی های قبلی صورت پذیرفته مبنی بر ارتقای پلکانی منابع انسانی، در شهرهاییکه که کسری مدیر کاروان خواهیم داشت از بین معاونین واجد شرایط، فراخوان ارتقاء برگزار خواهد شد تا با طی آموزش و مصاحبه، نفرات برتر بعنوان مدیر کاروان انتخاب شوند.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 21
تعداد کل کاربران آنلاین : 120