عنوان:
تعداد بازدید : 4669
تخفیفات اعمال شده برای شهرهای فاقد متقاضی واجد شرایط
  تاریخ: 1396/11/30
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: به منظور وحدت رویه و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان و به منظور تامین کسری معاون و مامور اجرایی کاروان حج تمتع 97 (طرح ارتقای پلکانی) در هر یک از شهرها، بررسی های لازم صورت پذیرفته و تخفیفاتی در شرایط متقاضیان ایندسته از شهرها لحاظ شده است.
 
  متن:

پیرو خبر مورخ 9‏/11‏/96 و به منظور وحدت رویه و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان و به منظور تامین کسری معاون و مامور اجرایی کاروان حج تمتع 97 (طرح ارتقای پلکانی) در هر یک از شهرها، بررسی های لازم صورت پذیرفته و تخفیفاتی در شرایط متقاضیان ایندسته از شهرها لحاظ شده و برای متقاضیان مشمول تخفیفات یادشده، پیامی مبنی بر موافقت شرکت در آزمون روز جمعه مورخ 11‏/12‏/96 به کارتابل نامبردگان در سامانه جامع کارگزاران ارسال گردیده است. لذا هر یک از متقاضیان یادشده می بایست با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران، ابتدائا از بخش پیام وضعیت خود را رصد کرده و سپس در صورت انجام استثناء برای نامبرده، نسبت به ادامه فرآیند در فراخوان مربوطه اقدام و برای شرکت در آزمون روز جمعه مورخ 11‏‏/12‏‏/96 آمادگی لازم را داشته باشند. یادآوری می نماید اولویت انتخاب با افراد حائز شرایط خواهد بود.

ضمنا آندسته از متقاضیان طرح ارتقا به مامور اجرایی و معاون کاروان حج که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس امور حج و زیارت هستند، نیز مشروط به داشتن سایر شرایط، از تخفیف سه سال سن برخوردار شدند. ( مامور اجرایی سال اولی تا 48 سال و معاون سال اولی تا 53 سال سن)

با توجه به اینکه صرفا سه برابر نیاز هر شهر از بین افرادی که حداقل 50 % نمره آزمون کتبی را کسب نمایند و از بالاترین امتیازبندی صورت پذیرفته (برابر آین نامه اجرایی کاروان حج تمتع)، برای مصاحبه دعوت خواهند شد لذا با لحاظ نقش محوری آزمون کتبی برای ورود به مرحله امتیازبندی، درخواست می نماید متقاضیان محترم با آمادگی و مطالعه کافی مهیای آزمون شوند.     





تعداد افراد آنلاین سیستم : 0
تعداد کل کاربران آنلاین : 17