عنوان:
تعداد بازدید : 4702
دستیار امور بانوان کاروان های حج 98
  تاریخ: 1397/12/27
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: مدیران کاروان های 160 و 135 نفره که بالای 54% زائر زن دارند مخیر می باشند به شرح ذیل نسبت به انتخاب دستیار امور بانوان اقدام نمایند:
 
  متن:

مدیران کاروان های 160 و 135 نفره که بالای 54% زائر زن دارند مخیر می باشند به شرح ذیل نسبت به انتخاب دستیار امور بانوان اقدام نمایند:

  1. کاروان های ۱۶۰ نفره که بالای ۵۴٪ زائر زن دارند، مختار می باشند به جای مامور اجرایی سال اولی، دستیار زن انتخاب نمایند.

  2. کاروان های ۱۳۵ نفره که بالای ۵۴٪ زائر زن دارند، مشروط به آنکه حداقل یک نفر زائر خدمه (با سابقه کارگزاری عمره و عتبات) با شرایط مامور اجرایی سال اولی داشته باشند، مخیر می باشند به جای مامور اجرایی دستیار زن انتخاب نمایند.

  3. شرایط اختصاصی دستیار امور بانوان به شرح زیر است:

  • دستیار امور بانوان در اولویت اول می بایست همسر مدیر باشد. در صورتیکه به دلیل موجهی امکان تشرف مشارالیها میسر نمی باشد، از محارم درجه اول مدیر و یا همسر معاون کاروان باشد.

  • داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم.

  • سن حداقل 25 و حداکثر 50 سال. در صورتی که سابقه تشرف قبلی با ارزشیابی حداقل نمره 90 داشته باشد تا 55 سال قابل قبول است.

  1. لازم است مدیران محترم کاروان ها در انتخاب دستیار دقت لازم را داشته باشند، بدیهی است در صورتی که نتیجه ارزشیابی دستیار ضعیف گزارش شود مسئولیت آن متوجه مدیر کاروان نیز خواهد بود و در امتیازبندی وی نیز موثر خواهد بود.

  2. اصلاح چارت کاروانها با لحاظ مراتب فوق، متعاقباً در سامانه جامع کارگزاران انجام خواهد شد.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 12
تعداد کل کاربران آنلاین : 110