عنوان:
تعداد بازدید : 5608
نحوه معرفی، بکارگماری و تایید سابقه زائر خدمه‏/خدمه افتخاری
  تاریخ: 1398/04/15
  منبع:
  خلاصه: گرچه ایندسته از افراد متقاضی همکاری با کاروان ها شده اند لکن مدیران محترم می بایست به این اصل توجه داشته باشند که نامبردگان زائر هستند ....
 
  متن:

درخصوص زائر خدمه‏/خدمه افتخاری و نحوه تأیید سابقه ایشان، موارد ذیل را به اطلاع می رساند:

  • 1-اگرچه ایندسته از افراد متقاضی همکاری با کاروان ها شده اند لکن مدیران محترم می بایست به این اصل توجه داشته باشند که نامبردگان زائر هستند و اولویت اصلی، انجام مناسک حج آنان است و می بایست به گونه ای برنامه ریزی نمایند که همکاری آنان با کاروان هیچ گونه خللی در انجام مناسک ایشان ایجاد ننماید. یادآوری می نماید مشارالیهم با پرداخت کامل هزینه داوطلب همکاری شده اند.
  • 2-لازم است دفتر حج و زیارت استان کنترل نماید تا مدیر کاروان قبل از سفر نسبت به معرفی متقاضی در سامانه جامع کارگزاران اقدام نموده و همچنین در سیستم حج کاروان بعنوان زائر قطعی حج تمتع ثبت نام و هزینه مربوطه را نیز پرداخت نموده باشد.
  • 3-برای سمت یادشده استعلام ارزشیابی، سلامت جسمانی و روانی، حراست، آموزش (صرفا زائر خدمه) و اداره کل امور کارگزاران در نظر گرفته شده است.
  • 4-متقاضی می بایست نسبت به اخذ نظر واحدهای استعلامی قبل از سفر اقدام نماید و نظر اداره کل امور کارگزاران به بعد از سفر و پس از ارائه گزارش عملکرد متقاضی موکول می گردد تا با تایید اداره کل امور کارگزاران بعنوان سابقه منظور شود.
  • 5-کلیه متقاضیان می بایست فرم تأیید عملکرد زائر خدمه‏/خدمه افتخاری که یک نسخه آن پیوست است را به همراه خود داشته باشند و در آخرین روز خروج از مدینه منوره (کاروانهای مدینه بعد) و یا مکه مکرمه (کاروانهای مدینه قبل) نسبت به اخذ نظر مدیر و روحانی کاروان اقدام نموده و پس از بازگشت فرم تکمیل شده را به انضمام گزارش مختصر عملکرد، از طریق دفتر حج و زیارت استان برای ثبت سابقه در سامانه کارگزاران به این اداره کل ارسال نمایند.
  • 6-سابقه یادشده بعنوان زائر خدمه در سامانه جامع کارگزاران بعنوان سابقه موثر ثبت خواهد شد.

یادآوری می نماید درخواست اعزام نامبردگان بعنوان عوامل اجرایی در سنوات آتی تابع ضوابط و شرایط سمت مورد تقاضا خواهد بود.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 7
تعداد کل کاربران آنلاین : 94