عنوان:
تعداد بازدید : 2857
فعالیت سامانه فهداک جهت استفاده و ثبت فرمهای مخصوص ارزیابی توسط مدیران راهنما و مدیران ثابت به روزرسانی شد
  تاریخ: 1398/06/12
  منبع:
  خلاصه: سامانه فهداک جهت استفاده و ثبت فرمهای مخصوص ارزیابی توسط مدیران راهنما و مدیران ثابت به روزرسانی شده و مدیران راهنما و مدیران ثابت می بایست فرمهای مخصوص ارزیابی هتل را شخصاً در سامانه فهداک ثبت نمایند.
 
  متن:

سامانه فهداک جهت استفاده و ثبت فرمهای مخصوص ارزیابی توسط مدیران راهنما و مدیران ثابت به روزرسانی شده و مدیران راهنما و مدیران ثابت می بایست فرمهای مخصوص ارزیابی هتل را شخصاً در سامانه فهداک ثبت نمایند. پبش بینی امکانات لازم در هتل ها و دفتر نمایندگی در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین صورت گرفته است.

1) امکان ثبت فرمهای ارزیابی به وسیله برخی از گوشی های موبایل فراهم است و لازم است مدیران محترم مرورگر گوگل کروم (chrome) را بر روی موبایل خود نصب نمایند.

2) امکان ثبت فرم ارزیابی مرز تا نجف برای اعزامهای زمینی و فرم ارزیابی استان تا فرودگاه نجف‏/بغداد برای اعزامهای هوایی در سامانه فهداک در دسترس مدیران محترم کاروانها قرار گرفته و مدیران باید فرمهای مذکور را پس از ثبت فرم ارزیابی اسکان در اولین شهر و در آخرین روز اقامت ثبت نمایند.

ثبت فرم ارزیابی خدمات اسکان در آخرین روز اقامت در هر شهر

3) به سامانه فهداک به نشانیhttps:‏/‏/fahdak.haj.ir مراجعه و در صفحه اول سِمت مدیران راهنما انتخاب شود.

4) نام کاربری و کلمه عبور همان نام کاربری و کلمه عبور سامانه کارگزاران می باشد.

5) با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و کلیک بر روی دکمه ورود به سامانه به صفحه مربوط به مشخصات اعزام و ... هدایت می شود.

6) در این صفحه بر روی گزینه پاسخگویی به سوالات کلیک کرده و پاسخ سوالات ثبت گردد و فرم را ذخیره کرده و با زدن دکمه خروج از سامانه خارج شوید.

ثبت فرم ارزیابی مرز تا نجف برای کاروان های زمینی و

فرم استان تا فرودگاه بغداد‏/نجف برای کاروان های هوایی

1) بعد از ثبت فرم اسکان در شهر اول اقامت و خروج از برنامه، مجددا و این بار با سمت همکاران و همان نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه شده و از منوها گزینه ارزیابی‏/ ارزیابی را انتخاب و با وارد کردن محدوده تاریخ اعزام و زدن دکمه ادامه یک رکورد مربوط به اعزام شما نمایش داده می شود.(ان شاء الله در آینده نزدیک ورود مجدد منتفی خواهد شد

2) در انتهای ردیف اطلاعات اعزام، یک گزینه به نام نمایش وجود دارد که با کلیک بر روی آن فرم مورد نظر نمایش داده شده و می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات و ذخیره اقدام نمود.

 

 





تعداد افراد آنلاین سیستم : 21
تعداد کل کاربران آنلاین : 229