تأکید می نماید کلیه دفاتر خدمات زیارتی صرفا در قالب
دستورالعمل مربوطه نسبت به دریافت ، کنترل و رسیدگی مدارک واگذاری / تهیه قبض ، بشرط درج قبلی درخواست ها در سامانه مربوطه اقدام
و مدارک دریافتی را با اطلاعات سامانه و مفاد دستورالعمل مطابقت و احزار نموده و نسبت به مواردی ازجمله ( تعلق قبض به استان/شهرستان آن مدیریت ، بومی و
سکونت طرفین در استان / شهرستان ، عدم معرفی و کارسازی مراتب از طریق واسطه ودلال
ها ، حضور طرفین در دفتر زیاتی و ....) حساسیت
و دقت لازم را معمول داشته و مطلقا هیچگونه کوتاهی و سهل انگاری دراین
رابطه پذیرفته نخواهد بود و مدیران دفاتر حج و زیارت استان ها نیز درمرحله پایانی انتقال
درمقام کنترل مدارک ، دقت لازم نسبت به صحت
و اصالت مدارک ارجاعی جهت تایید را خواهند داشت و هیچ درخواست انتقالی خارج از
ضوابط و دستورالعمل مورد رسیدگی و تایید قرار نخواهد گرفت و دفاتر زیارتی نیز
مطلقا درخواست های خارج از ضوابط را در
سامانه برای تایید به دفاتر حج و زیارت استان ها ارسال نکنند.