عنوان:
تعداد بازدید : 6610
نکات قابل توجه مدیران کاروان های حج تمتع
  تاریخ: 1399/04/08
  منبع: اداره کل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران
  خلاصه: 📣 با توجه به اعلام وزارت حج عربستان مبنی بر تعطیلی حج تمتع سال ۹۹، توجه مدیران محترم کاروانها را به موارد ذیل جلب می‌نماید: . . .
 
  متن: 📣 با توجه به اعلام وزارت حج عربستان مبنی بر تعطیلی حج تمتع سال ۹۹، توجه مدیران محترم کاروانها را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

✅تمامی تلاش و اهتمام سازمان حج و زیارت در راستای تثبیت نرخ ارز تخصیصی برای حج 99 و همچنین حفظ شرایط فعلی کاروانها و ظرفیت های پیش بینی شده برای حج آینده می باشد.

✅ از آنجائیکه روند تکمیل ظرفیت خالی از محل منصرفین در برخی از کاروانها تا اطلاع ثانوی ممکن می باشد، از اینرو توصیه می گردد تا مدیران محترم کاروانها به آندسته از زائرینی که بعضاً به هر دلیل قصد انصراف از تشرف و کاروان را دارند قبل از تکمیل برگه انصراف نسبت به آگاه سازی دقیق و اینکه با انصراف آنان امکان تکمیل ظرفیت کاروان از سایر متقاضیان ویا لیست انتظار انجام می پذیرد لذا در ارائه درخواست انصراف از تشرف آگاهانه اقدام نموده و مطلقاً تعجیل ننمایند.

✅در صورتیکه زائر علی رغم توضیحات و راهنمایی های مدیر کاروان تصمیم به انصراف از تشرف داشته باشد برابر رویه قبلی می تواند با تکمیل برگه مربوطه درخواست خود را ارائه و سایر مراحل را دنبال نماید.

✅ با توجه به شرایط موجود، مدیران کاروان ها نسبت به برگزاری آموزش های مجازی، ارتباط دوسویه و آماده سازی زائرین برای حج آتی با هماهنگی روحانی محترم کاروان اقدام نمایند.

✅ در صورت حفظ ترکیب کاروان، مدیر و عوامل انتخابی با همین شرایط عیناً برای حج آتی درنظر گرفته خواهند شد.
🌐http://kargozaran.haj.ir




تعداد افراد آنلاین سیستم : 30
تعداد کل کاربران آنلاین : 359