عنوان:
تعداد بازدید : 2895
فرایند کاری در شرکت مرکزی و رابط برای دریافت ویزای اربعین - سامانه سماح
  تاریخ: 1395/07/25
  منبع: دفتر بودجه، تحول اداری و فنآوری اطلاعات
  خلاصه: با توجه به ایجاد برخی سوالات در دفاتر استانی و شرکت های مرکزی، فرایند کاری صدور ویزا مربوط به شرکت مرکزی و رابط را به شرح ذیل اعلام می دارد:
 
  متن:

با توجه به ایجاد برخی سوالات در دفاتر استانی و شرکت های مرکزی، فرایند کاری صدور ویزا مربوط به شرکت مرکزی و رابط را به شرح ذیل اعلام می دارد:

  1. شرکت مرکزی پس از دریافت فیزیکی مانیفست از کارگزاران محترم، با استفاده از جستجو و یا بارکدخوان اقدام به دریافت و تایید مانیفست مربوطه می نماید.(وضعیت گروه به  مدارک توسط شرکت مرکزي تاييد شده تغییر می یابد) و سپس اقدام به ارسال به شرکت رابط می کند.

     

  2. شرکت رابط نیز می بایست پس از دریافت فیزیکی مانیفست ابتدا دریافت و تایید نماید. در این بخش نیز با استفاده از جستجو یا استفاده از بارکدخوان امکان این امر مهیا می باشد.(وضعیت گروه به مدارک مالي تاييد شده تغییر می یابد) و سپس  شرکت  رابط  اقدام  به  ارسال گروه به سفارت  جهت  دریافت  ویزا می نماید.

    در مورد انصراف زائر پیش از ارسال به سفارت، رابط می بایست پس از دریافت درخواست انصراف زائر، مانیفست را به شرکت مرکزی و شرکت مرکزی نیز به کارگزار مربوطه (هم به صورت فیزیکی و هم سیستمی) عودت نماید تا ضمن انصراف زائر از سیستم توسط کارگزار، مانیفست جدید نیز تهیه و دوباره به شرکت مرکزی و سپس به شرکت رابط ارسال گردد.

شناسه 271522





تعداد افراد آنلاین سیستم : 24
تعداد کل کاربران آنلاین : 78