عنوان:
تعداد بازدید : 1094
ابلاغ به دفاتر زیارتی برای حضور و فعالیت جدی در حوزه ی اربعین
  تاریخ: 1395/08/12
  منبع: معاون امور حج و زیارت
  خلاصه: ضمن تشکر از تلاش­های مدیران شرکت­های مرکزی و دفاتر خدمات زیارتی و همکاران آن­ها؛ با توجه به اهمیت وظایفی که در حوزه­ی اربعین بر عهده­ی دفاتر خدمات زیارتی و شرکت­های مرکزی می­باشد، ضرورت دارد مدیران محترم شرکت­های مرکزی و دفاتر خدمات زیارتی نسبت به موارد ذیل اقدام جدی نمایند:
 
  متن:

ضمن تشکر از تلاش­های مدیران شرکت­های مرکزی و دفاتر خدمات زیارتی و همکاران آن­ها؛ با توجه به اهمیت وظایفی که در حوزه­ی اربعین بر عهده­ی دفاتر خدمات زیارتی و شرکت­های مرکزی می­باشد، ضرورت دارد مدیران محترم شرکت­های مرکزی و دفاتر خدمات زیارتی نسبت به موارد ذیل اقدام جدی نمایند:

  1. دفاتر زیارتی موظف هستند کلیه مدارک زائرین اربعین را در پایان هر روز به سرعت به شرکت مرکزی کارگزاران تحویل نمایند. شرکت مرکزی نیز باید بدون فوت وقت مدارک تجمیع شده (حتی یک مورد) را به دفاتر کنسولی عراق در همان روز تحویل نمایند.

  2. کلیه دفاتر زیارتی ضمن رصد سامانه سماح و تعداد ثبت­نام­های دفتر خود، با تماس با زائرینی که ثبت­نام خود را قطعی ننموده یا مدارک را تحویل نداده­اند، از آنها بخواهند نسبت به تکمیل و ارائه مدارک به فوریت اقدام نمایند.

  3. کلیه دفاتر زیارتی و دفاتر فرعی وابسته (دفاتر موقت ثبت­نام و ...) و شرکت­های مرکزی موظف می­باشند تا تاریخ 28/08/95، روزهای تعطیل نیز همانند روزهای عادی فعال باشند.

    لازم به توضیح است مدیران محترم دفاتر حج و زیارت استان­ها نیز در ایام مذکور حضور مستمر داشته و بر حسن انجام وظایف دفاتر زیارتی نظارت لازم را خواهند داشت.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 4
تعداد کل کاربران آنلاین : 28