عنوان:
تعداد بازدید : 5238
استثنائات در انتخاب عوامل کاروان ها و مجموعه های حج تمتع سال 1397
  تاریخ: 1396/11/09
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: به منظور ایجاد وحدت رویه و عدالت محوری در تصمیم گیری یکسان برای کلیه متقاضیان، پس از اتمام زمان فراخوان ها اداره کل امور کارگزاران ضمن انجام بررسی مقدماتی درخصوص شهرهائیکه که احیانا متقاضی واجد شرایط به تعداد کافی نداشته باشند اقدام لازم را انجام خواهد داد.
 
  متن:

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان همکاری در کاروان ها و مجموعه های حج تمتع سال 1397 می رساند، به منظور ایجاد وحدت رویه و عدالت محوری در تصمیم گیری یکسان برای کلیه متقاضیان، پس از اتمام زمان فراخوان ها اداره کل امور کارگزاران ضمن انجام بررسی مقدماتی درخصوص شهرهائیکه که احیانا متقاضی واجد شرایط به تعداد کافی نداشته باشند اقدام لازم را انجام خواهد داد.

لذا توصیه می شود آندسته از متقاضیانی که آمادگی همکاری در حج تمتع سال 97 را دارند لکن به هر دلیل حائز شرایط فراخوان نمی باشند، با مراجعه به فراخوان مورد نظر پس از انتخاب گزینه «شرایط را قبول دارم» دکمه ثبت نام را انتخاب نمایند تا مشخصات ایشان در فراخوان مذکور درج شود تا زمان مقتضی و صرفا در صورت نیاز شهر محل سکونت متقاضی، بررسی و تصمیم گیری لازم بعمل آید.

تاکید می نماید در شهرهائیکه متقاضی واجد شرایط به تعداد کافی وجود داشته باشد استثنایی انجام نخواهد شد و به دفاتر حج و زیارت استان ها نیز تاکید شده است تا از ارسال درخواست استثنا جدا خودداری نمایند.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 25
تعداد کل کاربران آنلاین : 102