عنوان:
تعداد بازدید : 5184
انتخاب عوامل کاروان های حج تمتع 97
  تاریخ: 1397/01/18
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: امکان معرفی عوامل کاروان های حج تمتع در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان ها فراهم شده است
 
  متن:

امکان معرفی عوامل کاروان های حج تمتع در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان ها فراهم شده و مدیران کاروان های می توانند از هم اکنون نسبت به انتخاب و معرفی عوامل منتخب خود در سامانه جامع کارگزاران اقدام نمایند. توجه مدیران محترم کاروان ها را به موارد ذیل جلب می نماید:

  1. مدیران کاروان ها می بایست حداکثر تا پایان ماه جاری نسبت به انتخاب و ثبت عوامل مورد نظر اقدام نمایند.

  2. در انتخاب عوامل، موارد و همچنین ضوابط و شرایط مندرج در آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع که توسط ریاست محترم سازمان ابلاغ شده است مورد توجه قرار گیرد.

  3. در هنگام انتخاب عوامل، لیستی از متقاضیان واجد شرایط شامل:

    الف) افراد با سابقه و حائز شرایط که از طریق فراخوان های مربوطه اعلام آمادگی نموده اند،

    ب) پذیرفته شدگان فراخوان و آزمونهای ارتقا که نمره مصاحبه آنان ثبت گردیده و مورد تأیید هیأت ممیزه قرار گرفته اند،

    برای مدیر کاروان نمایش داده می شود که مدیر می تواند با ملاحظه اطلاعات تکمیلی افراد، نسبت به انتخاب مناسب اقدام نماید.

  4. مدیران کاروانها مجازند صرفاً عوامل بومی شهرستان کاروان خود را انتخاب نمایند و انتخاب عوامل از سایر شهرستانها و یا افراد غیر واجد شرایط مجوزی ندارد.

  5. مدیران محترم کاروانهایی که سن بالای 60 سال دارند موظفند معاون خود را از میان افراد اعلام شده سال اولی انتخاب نمایند که این مهم به صورت الکترونیکی در شرایط معاون کاروان کنترل خواهد شد.

  6. مدیران سال اولی معاون خود را می بایست از افرادی که سابقه قبلی مدیریت و یا معاونت کاروان حج تمتع داشته اند انتخاب نمایند. این موضوع نیز توسط سیستم کنترل می شود.

  7. مدیران محترم کاروانها در هنگام انتخاب عوامل، نسبت به تعیین همکار نقل ترددی و فرد مجاز به انجام مناسک حج تمتع اقدام نمایند در غیر اینصورت سیستم به صورت خودکار نسبت به تعیین افراد مربوطه اقدام خواهد نمود.

  8. کلیه عوامل معرفی شده موظفند در دوره های آموزشی که اعلام می گردد شرکت و حضور مؤثر داشته و نمره قبولی کسب نمایند در غیراینصورت حذف خواهند شد.

  9. بدیهی است پس از انتخاب عوامل توسط مدیران محترم کاروانها، استعلام از حراست، ارزشیابی، آموزش، احراز سلامت جسمانی و روانی و همچنین دفتر حج و زیارت استان مربوطه صورت پذیرفته و واحدهای استعلامی می بایست در اسرع وقت و حداکثر ظرف مدت 30 روز، نسبت به ثبت نظریه نهایی اقدام نمایند.

  10. پس از انتخاب و معرفی عوامل، بکارگماری آنان منوط به احراز سلامت جسمانی و روانی افراد می باشد که این مهم می بایست انجام و در پاسخ استعلام انجام شده، نتیجه ثبت شود.

  11. ضرورت دارد مدیران کاروان ها برنامه جلسات آموزشی کاروان را در جدول «برنامه کلاس های آموزشی» ثبت نمایند. بدیهی است بازرسی از جلسات آموزشی کاروان ها براساس برنامه ثبت شده در سامانه جامع کارگزاران انجام خواهد شد.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 11
تعداد کل کاربران آنلاین : 95