عنوان:
تعداد بازدید : 5715
شرایط و نحوه انتخاب زائر خدمه حج 97
  تاریخ: 1397/01/22
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: در چارت عوامل هر یک از مدیران کاروان ها دو ردیف سمت با عنوان زائر خدمه ایجاد شده است تا هر یک از مدیران که تمایل به انتخاب زائر خدمه دارند راسا و از طریق سامانه جامع کارگزاران آنان را معرفی نمایند.
 
  متن:

بدینوسیله به اطلاع می رساند در چارت عوامل هر یک از مدیران کاروان ها دو ردیف سمت با عنوان زائر خدمه ایجاد شده است تا هر یک از مدیران که تمایل به انتخاب زائر خدمه دارند راسا و از طریق سامانه جامع کارگزاران آنان را معرفی نمایند. موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم توسط مدیران کاروان ها و متقاضیان تشرف بعنوان زائر خدمه ابلاغ می گردد:

  1. این طرح شامل افرادی می شود که حداقل یک سفر سابقه اجرایی تأیید شده در حوزه عمره و عتبات داشته باشند و به عبارت دیگر بعنوان کارگزار عمره و عتبات در سامانه جامع کارگزاران پرونده الکترونیکی دارند و همچنین حائز شرایط عمومی بوده و سن آنان کمتر از 50 سال باشد و در یکی از کاروانهای حج تمتع 1397 بعنوان زائر ثبت نام قطعی نموده اند و مدیر کاروان مربوطه نیز با درخواست یادشده موافقت دارد.

  • انتخاب فرد در این سمت توسط مدیر کاروان، کاملاً اختیاری است.

  1. اگرچه ایندسته از افراد متقاضی همکاری با کاروان ها شده اند لکن مدیران محترم می بایست به این اصل توجه داشته باشند که نامبردگان زائر هستند و اولویت اصلی، انجام مناسک حج آنان است و می بایست به گونه ای برنامه ریزی نمایند که همکاری آنان با کاروان هیچ گونه خللی در انجام مناسک ایشان ایجاد ننماید. یادآوری می نماید مشارالیهم با پرداخت کامل هزینه داوطلب همکاری شده اند.

  2. در صورت تأیید مراتب از سوی مدیر کاروان، فرم درخواست پیوست توسط متقاضی و مدیر کاروان تکمیل و به مدیریت حج و زیارت استان ارائه گردد.

  3. برای سمت یادشده شرایط عمومی، تکمیل و تایید پرونده الکترونیکی سامانه کارگزاران، تاهل، سابقه قبلی اجرایی زیارتی تایید شده و شرط سن حداکثر 50 سال و استعلام دفتر حج و زیارت استان، ارزشیابی، سلامت جسمانی و روانی، حراست، آموزش و اداره کل امور کارگزاران در نظر گرفته شده است.

  4. متقاضی می بایست نسبت به اخذ نظر واحدهای استعلامی قبل از سفر اقدام نماید و نظر اداره کل امور کارگزاران به بعد از سفر و پس از ارائه گزارش عملکرد متقاضی موکول می گردد تا با تایید اداره کل امور کارگزاران بعنوان سابقه منظور شود. بدیهی است در صورت عدم اخذ نظر حراست و آموزش و ... ، امکان ثبت سابقه پس از سفر مقدور نخواهد بود.

  5. کلیه متقاضیان می بایست فرم تأیید عملکرد زائر خدمه پیوست را به همراه خود داشته باشند و در آخرین روز خروج از مدینه منوره و یا مکه مکرمه نسبت به اخذ نظر مدیر و روحانی کاروان اقدام نموده و پس از بازگشت فرم تکمیل شده را به انضمام گزارش مختصر عملکرد، از طریق دفتر حج و زیارت استان برای ثبت سابقه در سامانه کارگزاران به این اداره کل ارسال نمایند.

  6. سابقه یادشده بعنوان زائر خدمه در سامانه جامع کارگزاران بعنوان سابقه موثر ثبت خواهد شد.

    یادآوری می نماید درخواست اعزام نامبردگان بعنوان عوامل اجرایی در سنوات آتی تابع ضوابط و شرایط سمت مورد تقاضا خواهد بود.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 42
تعداد کل کاربران آنلاین : 196