عنوان:
تعداد بازدید : 1503
امکان ثبت نام بازنشستگان نیروهای مسلح در سامانه جامع ثبت نام عتبات عالیات
  تاریخ: 1397/06/26
  منبع: دفتر بودجه، تحول اداری و فناوری اطلاعات
  خلاصه: امکان ثبت نام بازنشستگان نیروهای مسلح در سامانه جامع ثبت نام عتبات عالیات فراهم شده است. روند و فرآیند اجرایی آن به شرح زیر اعلام می گردد:
 
  متن:

امکان ثبت نام بازنشستگان نیروهای مسلح در سامانه جامع ثبت نام عتبات عالیات فراهم شده است. روند و فرآیند اجرایی آن به شرح زیر اعلام می گردد:

  1. بازنشستگانی که قصد اعزام به عتبات عالیات را دارند می بایست ابتدا جهت ثبت نام به موسسه توانمندسازی بازنشستگان ن.م مراجعه و ثبت نام نمایند.

  2. سقف تسهیلات قابل ارائه به بازنشستگان محترم 1،500،000 تومان می باشد که  پس از طی مراحل ثبت نام به حساب سازمان حج و زیارت واریز خواهد شد. شایان ذکر است تسهیلات مذکور به هیچ عنوان به صورت نقدی تحویل نخواهد شد.

  3. پس از ثبت نام متقاضی در سامانه موسسه توانمند سازی بازنشستگان ، متقاضی می تواند به دفاتر زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت با مدارک شناسایی معتبر مراجعه نماید. در سیستم جامع ثبت نام عتبات کارگزار اقدام به ثبت نام از بخش کارت اعتباری می نماید. در صورت عدم ثبت نام در موسسه توانمندسازی بازنشستگان امکان ثبت نام فراهم نیست.

  4. پس از ثبت نام و صدور فیش مابه التفاوت، مبلغ تسهیلات به صورت سیستمی به حساب سازمان واریز می گردد و زائر می بایست متمم هزینه سفر را با مراجعه به بانک عامل پرداخت نماید. در صورت عدم پرداخت متمم هزینه سفر در موعد مقرر، متقاضی از کاروان حذف و بر اساس جداول مربوطه خسارت برای وی محاسبه و از تسهیلات پرداختی کسر می گردد.

  5. در صورت انصراف متقاضی پس از پرداخت مابه التفاوت، خسارت ابتدا از هزینه فیش پرداختی وی و در صورت عدم کفایت، مابقی از تسهیلات کسر و مابه التفاوت به حساب موسسه توانمندسازی بازنشستگان مسترد می گردد.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 12
تعداد کل کاربران آنلاین : 59