عنوان:
تعداد بازدید : 17383
لزوم شرکت متقاضیان کارگزاری حج 98 در فراخوان ها
  تاریخ: 1397/08/19
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: با توجه به اینکه مدیران محترم کاروان ها و مجموعه ها، صرفاً می توانند عوامل مورد نظر خود را از میان متقاضیانی که در فراخوان های مربوطه شرکت نموده و کدرهگیری دریافت نموده و پذیرفته شده اند، انتخاب نمایند، لذا تاکید می نماید ...
 
  متن:

با توجه به اینکه مدیران محترم کاروان ها و مجموعه ها، صرفاً می توانند عوامل مورد نظر خود را از میان متقاضیانی که در فراخوان های مربوطه شرکت نموده و کدرهگیری دریافت نموده و پذیرفته شده اند، انتخاب نمایند، لذا تاکید می نماید متقاضیان مدیریت کاروان ها و مجموعه های حج تمتع، هر فرد واجد شرایطی که مورد نظر آنها می باشد را بدون قید محدودیت از حیث تعداد، برای شرکت در فراخوان های کارگزاری حج 98 به سامانه کارگزاران دلالت نمایند.

بدیهی است افراد سال اولی که در فراخوان های ارتقاء شرکت می نمایند می بایست در آزمون کتبی مورخ 30 آذرماه و مصاحبه نیز حدنصاب قبولی را کسب نمایند، فلذا در اینخصوص نیز توجه لازم صورت پذیرد.

یادآوری می نماید پس از اتمام مهلت فراخوان ها، بررسی لازم انجام خواهد شد و در خصوص شهرهایی که متقاضی واجد شرایط به تعداد نیاز وجود نداشته باشد به صورت کلی و برای همه متقاضیان آن شهر که شرایطی را ندارند، تصمیم متناسب اخذ خواهد شد، لذا افراد غیر واجد شرایط نیز اگرچه موفق به دریافت کدرهگیری نخواهند شد لکن اسامی آنها در فراخوان می ماند تا در صورت نیاز تصمیم گیری شود لذا در صورت احتمال کسری نیروی واجد شرایط در هر یک از شهرهای استان، اعلام شود افرادی که شرایط را کسر دارند نیز در فراخوان های مربوطه شرکت نمایند.

با توجه به اینکه زمان فراخوان ها تمدید نخواهد شد متقاضیان واجد شرایط ظرف مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در فراخوان مورد نظر خود اقدام نمایند.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 13
تعداد کل کاربران آنلاین : 45