عنوان:
تعداد بازدید : 5387
معرفی عوامل کاروان های حج تمتع 98
  تاریخ: 1397/12/20
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع از سوی ریاست محترم سازمان، مدیران محترم کاروان ها عوامل خود را برابر مفاد آیین نامه ابلاغی و حداکثر تا پایان ماه جاری در سامانه جامع کارگزاران ثبت و معرفی نمایند.
 
  متن:

با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع از سوی ریاست محترم سازمان، مدیران محترم کاروان ها با امعان نظر به موارد ذیل عوامل خود را برابر مفاد آیین نامه ابلاغی و حداکثر تا پایان ماه جاری در سامانه جامع کارگزاران ثبت و معرفی نمایند.

  1. انتخاب عوامل کاروان صرفا از بین متقاضیانی که در فراخوان های تطبیق و ارتقاء شرکت نموده و پذیرفته شده اند و اسامی آنان از طریق سامانه کارگزاران در دسترس مدیران کاروان ها قرار دارد، مجاز است و انتخاب غیر از آن مجوزی نخواهد داشت.

  2. کلیه عوامل معرفی شده موظفند در دوره های آموزشی که اعلام می گردد شرکت و حضور مؤثر داشته و نمره قبولی کسب نمایند در غیراینصورت حذف خواهند شد. مضافا اینکه در اسرع وقت و با هماهنگی مرکز آموزش استان نسبت به جبران کسری های احتمالی دوره های آموزشی خود اقدام نمایند.

  3. بدیهی است پس از انتخاب عوامل توسط مدیران محترم کاروانها، استعلام از حراست، ارزشیابی، آموزش، احراز سلامت جسمانی و روانی و همچنین دفتر حج و زیارت استان مربوطه انجام می شود و پیگیری لازم برای ثبت نتیجه استعلامات در اسرع وقت صورت پذیرد.

  4. ضرورت دارد مدیران محترم کاروان ها برنامه جلسات آموزشی کاروان را در جدول «برنامه کلاس های آموزشی» در سامانه جامع کارگزاران ثبت نمایند. بدیهی است منبع ارائه اطلاعات به واحد های مرتبط و انجام بازرسی از جلسات آموزشی کاروان ها، برنامه ثبت شده در سامانه جامع کارگزاران خواهد بود.





تعداد افراد آنلاین سیستم : 3
تعداد کل کاربران آنلاین : 35