عنوان:
تعداد بازدید : 14145
فراهم شدن امکان انتخاب عوامل کاروان های حج تمتع 99
  تاریخ: 1399/02/06
  منبع: اداره کل امور کارگزاران
  خلاصه: به اطلاع می رساند امکان انتخاب عوامل کاروان های حج تمتع در سامانه جامع کارگزاران فراهم شده است و مدیران محترم کاروان ها تا تاریخ 16/2/99 مجاز هستند نسبت به انتخاب و ثبت عوامل خود در سامانه جامع کارگزاران اقدام نمایند...
 
  متن:

بدینوسیله به اطلاع می رساند امکان انتخاب عوامل کاروان های حج تمتع در سامانه جامع کارگزاران فراهم شده است. لازم است مدیران محترم کاروانها با رعایت مفاد آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع که توسط ریاست محترم سازمان مورخ 11‏/1‏/99، ابلاغ گردیده است نسبت به انتخاب و ثبت عوامل خود با رعایت موارد ذیل و حداکثر تا تاریخ 16‏/2‏/99 اقدام نمایند.

  • 1-در راستای فاصله گذاری اجتماعی، کارگزاران محترم حتی الامکان از تردد به دفتر حج و زیارت استان اجتناب نموده و از طریق تلفن موضوعات مربوطه مطرح و رسیدگی شود. و کلیه امور از طریق دفتر حج و زیارت استان مورد پیگیری قرار گیرد.
  • 2-با توجه به شرایط جاری، انتخاب عوامل توسط مدیران کاروان ها به منزله اعزام قطعی نبوده و تابع شرایط برگزاری حج خواهد بود. بدیهی است در صورت کاهش تعداد حجاج، مدیران و عوامل نیز به تناسب کم خواهد شد. لذا لازم است مدیران و عوامل محترم آمادگی لازم را داشته باشند.
  • 3-انتخاب عوامل کاروان صرفا از بین متقاضیانی که در فراخوان های تطبیق و ارتقاء شرکت نموده و پذیرفته شده اند و اسامی آنان از طریق سامانه کارگزاران در دسترس مدیران کاروان ها قرار دارد، مجاز است و انتخاب غیر از آن مجوزی نخواهد داشت.
  • 4-کلیه عوامل معرفی شده موظفند در دوره های آموزشی که برنامه و نحوه برگزاری آن متعاقباً از سوی آن مدیریت محترم به کارگزاران استان اعلام میگردد، شرکت نموده و حضور مؤثر داشته و نمره قبولی کسب نمایند؛ در غیراینصورت حذف خواهند شد.
  • 5-بدیهی است پس از انتخاب عوامل توسط مدیران محترم کاروانها، استعلام از حراست، ارزشیابی، آموزش، احراز سلامت جسمانی و روانی و همچنین دفتر حج و زیارت استان مربوطه انجام می شود و پیگیری لازم برای ثبت نتیجه استعلامات در اسرع وقت صورت پذیرد. حداکثر زمان تعیین شده برای ثبت نتیجه استعلامات در سامانه کارگزاران 30 روز در نظر گرفته شده است.
  • 6-برای انجام معاینات و احراز سلامت جسمانی و روانی مدیران و عوامل منتخب براساس دستورالعملی که متعاقبا برای انجام معاینات ارسال می گردد اقدام فرمایید.




تعداد افراد آنلاین سیستم : 1
تعداد کل کاربران آنلاین : 36